Hét congres

Sinds 2010 organiseert Travelmedia elk jaar een congres voor wie werkt in toerisme: touroperators, reisagenten, hoteliers, destinatiemarketeers, enz.

Een uniek congres

Interessante sprekers, gevarieerde topics, nieuwe trends, ... een must voor wie mee wil zijn!

All-inclusive

Een dagvullend programma, netwerking tijdens de breaks en lunch, gratis parking, wi-fi en véél collega's.

Beperkt aantal plaatsen

Het Travelmedia Congres is elk jaar uitverkocht. Reserveer daarom vandaag je ticket!

De sprekers

Ook dit jaar voeren we op het Travelmedia Congres
een bonte club van sprekers op.

  • Frans Leenaars, TUI

    Frans Leenaars

    CMO Western Europe
    TUI

    Jetair wordt straks TUI. Frans legt uit hoe de rebranding aangepakt wordt, wat de toekomstplannen zijn en hoe een grote reisorganisatie omgaat met de nieuwe eisen van de klant.

  • Philippe Coulon, Airbnb Belgium

    Philippe Coulon

    General manager
    Airbnb Belgium

    Philippe geeft inzicht in de meest recente cijfers van Airbnb in België, staat stil bij de groei van 'business travel' voor zijn organisatie en het nieuwe logiesdecreet in Vlaanderen.

  • Dirk Marteel, Westtoer

    Dirk Marteel

    Mediacoördinator
    Westtoer

    Destinaties kunnen mooie verhalen schrijven. Dirk illustreert met praktische voorbeelden hoe de provincie West-Vlaanderen en De Kust omgaan met storytelling, online en offline.

  • Kristien Segers, Google Belgium

    Kristien Seghers

    Industry manager
    Google Belgium

    Kernwoorden uit de uiteenzetting van Kristien: cross-device resultaten meten van een campagne, het belang van micro-moments in digitale marketing én tal van concrete tips.





  • Bruno Carpreau, Brussels Airlines

    Bruno Carpreau

    Head of Loyalty
    Brussels Airlines

    Wat kunnen we leren van loyalty-programma in de luchtvaart? Bruno stelt het nieuwe Loop-programma van Brussels Airlines voor en deelt in primeur de eerste resultaten.

  • Simon Vandeweghe, Route du Soleil

    Simon Vandeweghe

    Mede-oprichter
    Route du Soleil

    Route du Soleil laat jaarlijks tienduizend jongeren een onvergetelijke vakantie beleven. Simon vertelt over het concept, marketing, community building, segmentatie én veel meer.

  • Herman Konings, trendwatcher

    Herman Konings

    Trendwatcher
    NXT

    Herman houdt de vinger aan de pols, ook over de toekomst van toerisme. Hij schreef een uitgebreid stuk over "gastheerschappij" in de trend trilogie "Futures1 - Wending".

  • Eric De Neef, Rezidor Hotel Group

    Eric De Neef

    Executive vice president & CCO
    Rezidor Hotel Group

    In Brussel opende zonet het Radisson Red hotel, gericht op gasten met een "ageless millennial mindset". Eric brengt een presentatie over het concept, de aanpak en toekomst.





  • Polle de Maagt, KLM

    Polle de Maagt

    Consultant
    KLM, ...

    Polle helpt bedrijven zoals Telenet, Nike en KLM om beter te doen in de digitale en sociale media wereld. Hij heeft het onder meer over de nieuwe Messenger Bot van KLM.

  • Karl Gilis, AGConsult

    Karl Gilis

    Usability expert
    AG Consult

    Karl analyseert opnieuw de websites van het publiek, maar geeft ook zijn geheimen prijs over hoe hij z'n eigen fotografiereis uitverkocht op vijf dagen tijd.

  • Lieven Verstraete, VRT

    Lieven Verstraete

    Nieuwsanker
    VRT

    Lieven is al jaren een bekende kop van de VRT-Nieuwsdienst. Op 1 juni praat hij het Travelmedia Congres aan elkaar en stelt hij kritische vragen aan de sprekers.

  • Olivier Dujardin, Travelmedia

    Olivier Dujardin

    Gedelegeerd bestuurder
    Travelmedia

    Olivier is de drijvende kracht achter Travelmedia én achter het Travelmedia Congres. Hij zorgt voor de kick-off van de dag met een wake-up call voor de aanwezigen.

Praktische info

Datum
Woensdag 1 juni 2016
09u00 - 17u00

Locatie
Hotel Van der Valk
Kapellestraat 146
8020 Oostkamp (Brugge)
E-40 - afrit 9 Oostkamp

Prijs (excl. btw)
Early bird ticket: € 179 (Uitverkocht)
Ticket: € 199 (Uitverkocht)
Wachtlijst ticket: € 199 (Afgesloten)

Fijne sponsors

Dankzij deze trouwe partners past de ticketprijs
van het Travelmedia Congres in ieders budget.
Een oprechte dankjewel aan onze fijne sponsors!

Sluiten

Met ruim 180 deelnemers was het Travelmedia Congres
op 1 juni 2016 alweer uitverkocht én een groot succes.

Afspraak op woensdag 31 mei 2017 voor de achtste editie.