Hét congres

Sinds 2010 organiseert Travelmedia elk jaar een congres voor wie werkt in toerisme: touroperators, reisagenten, hoteliers, destinatiemarketeers, enz.

Een uniek congres

Interessante sprekers, gevarieerde topics, nieuwe trends, ... een must voor wie mee wil zijn!

All-inclusive

Een dagvullend programma, netwerking tijdens de breaks en lunch, gratis parking, wi-fi en véél collega's.

Beperkt aantal plaatsen

Het Travelmedia Congres is elk jaar uitverkocht. Reserveer daarom vandaag je ticket!

De sprekers

Ook dit jaar voeren we op het Travelmedia Congres
een bonte club van sprekers op.

  • Fee Naaijkens, Trivago

    Fee Naaijkens

    Industry manager BE/NL
    Trivago

    De wereld van metasearch doet velen duizelen. Fee brengt een interactieve sessie over big data, het verschil tussen metasearch en OTA's en hoe een globale speler als Trivago de banden met locale hotelondernemers versterkt.

  • Luuc Elzinga, Tiqets

    Luuc Elzinga

    CEO
    Tiqets

    Tiqets verkoopt tickets. Voor musea en attracties. Lekker makkelijk op mobiel, zonder wachtrij en zonder afgedrukte copij in de hand. Luuc vertelt het spannende verhaal van een start-up, inclusief alle groeipijnen en uitdagingen.

  • Tim Bottelberghe, Toerisme Oost-Vlaanderen

    Tim Bottelberghe

    Head of marketing
    Toer. Oost-Vlaanderen

    Wat zijn de puzzelstukken van succesvolle destinatiemarketing? Een gebalanceerde mix van strategie en uitvoering, inclusief storytelling door middel van video, print en een uitgekiend mediaplan. Tim vertelt vanuit jaren ervaring en tal van cases.

  • Jan Dekeyser, Thomas Cook Belgium

    Jan Dekeyser

    Managing director
    Thomas Cook Belgium

    Jan staat vijf jaar aan het hoofd van één de grote touroperators in België. Hoe blikt hij terug én vooruit? Hij gaat ook dieper in op de verdere strategische uitbouw van het merk Neckermann waarbij het kantorennet wordt uitgebreid.





  • Ben Scheefhals, Cruise Plus / ATC Cruises

    Ben Scheefhals

    CEO
    Cruise Plus / ATC

    Vorig jaar gingen twee grote cruiseverkopers samen: Cruise Plus en ATC Cruises. In een markt die boomt en steeds internationaler wordt. Eén van de succesfactoren van de nieuwe fusie is een slimme CRM aanpak waarover Ben presenteert.

  • Sam De Bruyn, Handbagage

    Sam De Bruyn

    Blogger
    Handbagage

    Naast radiopresentator bij Q-Music is Sam De Bruyn ook een bekend blogger. Hij reist de wereld rond voor zijn blog Handbagage. Sam heeft het over storytelling en de do's en dont's voor reismerken die met een blogger willen samenwerken.

  • Frank Bosteels, Connections

    Frank Bosteels

    Product manager
    Connections

    Frank spreekt vanuit ervaring als hij het over omni-channel distributie heeft. Connections combineert een uitgebreid retailnetwerk met een sterke website en een call center. De mix van online en offline in concurrentie met de OTA's.

  • Joris Groen, Buyerminds

    Joris Groen

    Creative director
    Buyerminds

    Joris (zelf psycholoog) leidt een team van psychologen, ontwerpers en analisten om websites een grotere overtuigingskracht te geven. Hij demonstreert praktische tips en tricks die leiden tot een hogere conversie, voor elke website.





  • Julien Siegfried, Dayuse

    Julien Siegfried

    VP Global sales
    Dayuse

    Dayuse won vorig jaar de Travel Innovation Summit van Phocuswright, een prestigieuze award voor start-ups. Via de app van Dayuse kunnen gebruikers een hotelkamer reserveren voor gebruik overdag. Deze presentatie gebeurt in het Engels.

  • Carole Lamarque, Duval Union

    Carole Lamarque

    Founding partner
    Duval Union

    Na een lange carrière bij Sanoma werkt Carole vandaag bij het online agentschap Duval Union. En ze schreef een boek, getiteld "Influencers". Ze geeft antwoord op drie vragen: Wie zijn ze? Waar vind je ze? En hoe ontsteken ze de vlam?

  • Maxime Heutz, Google

    Maxime Heutz

    Industry manager travel
    Google

    Maxime is verantwoordelijk voor de campagnes van toeristische klanten op Google en YouTube. Hij spreekt over het onoverkomelijk belang van een mobiele website en bijhorende mobiele -eventueel locatiegebonden- marketing.

  • Lieven Verstraete, VRT

    Lieven Verstraete

    Nieuwsanker
    VRT

    Elk jaar presenteert Lieven het Travelmedia Congres. Hij leidt sprekers in en stelt kritische vragen op het einde van elke presentatie, met ruimte voor feedback vanuit de zaal. Bereid je alvast voor een interactieve conferentie!

Praktische info

Datum
Woensdag 31 mei 2017
09u00 - 17u00

Locatie
Hotel Van der Valk
Kapellestraat 146
8020 Oostkamp (Brugge)
E-40 - afrit 9 Oostkamp

Prijs (excl. btw)
Early bird ticket: € 179
Ticket: € 199

Fijne sponsors

Dankzij deze trouwe partners past de ticketprijs
van het Travelmedia Congres in ieders budget.
Een oprechte dankjewel aan onze fijne sponsors!