Travelmedia
 

Dag %FIRSTNAME%,

Hierzo, dit is de laatste nieuwsbrief van november. Hopelijk heb je iets aan de vijf berichtjes die we deze week op travelmedia.be/nieuws plaatsten. Veel leesplezier en een prettig weekend!

Vriendelijke groet,
Het team van Travelmedia

 
Instatrip

Instatrip

Travel Alberta lanceerde met Instatrip de eerste interactieve reisplanner op basis van Instagram foto’s. De website werd ontwikkeld voor de Nederlandse markt. Knap gedaan!

  27 nov. 2015


Het belang van visuals

Het belang van visuals

Een interessante presentatie door Jeremy Jauncey van Beautiful Destinations tijdens het Skift Forum : Why visuals are the new language of consumer travel engagement.

  26 nov. 2015


Hotel webdesign : van A tot Z

Hotel webdesign : van A tot Z

Siteminder heeft een interessant én gratis ebook gemaakt voor hotels : Your hotel's ultimate A-to-Z guide to beautiful website design.

  25 nov. 2015


'Mobile moments' in toerisme

'Mobile moments' in toerisme

Oliver Heckmann, vice president travel bij Google, had het vorige week tijdens de Phocuswright conferentie al over micro-moments. Google heeft daarover nu een interessant artikel gepubliceerd : 4 mobile moments changing the consumer journey.

  24 nov. 2015


Content marketing

Content marketing

Een héél interessante presentatie van Steven Van Belleghem : 10 content marketing guidelines to win your clients hearts and business in 2016-2017.

  23 nov. 2015



Lees meer op www.travelmedia.be/blog
or let's get social


%SENDER-INFO%


 
Lees deze nieuwsbrief online

Geen e-mail meer ontvangen?
Schrijf je dan hier uit...