Over ons

Sinds de oprichting in 2007 — toen als joint-venture met Roularta — heeft Travelmedia gekozen voor een extreme focus op toerisme.

Met sterke mediatitels en slimme marketingdiensten helpen wij touroperators, luchtvaartmaatschappijen, hotels, toeristische diensten en toeleveranciers om meer én beter te presteren. Samengevat: vakantie is onze "core business".

Passie en pit

Reken op een grote dosis enthousiasme en expertise. Bij elk project waar we onze tanden in zetten.

Strikt en strak

Budgetten, deadlines, targets, ... we werken punctueel en houden ons woord. Uit respect voor u én onszelf.

Klare taal

We onderbouwen onze campagnes en ideeën met een heldere strategie en frisse aanpak. Geen praatjes!

Onze klanten

We werken bij Travelmedia voor heel wat fijne klanten in de reissector.
Elke dag opnieuw, met véél goesting.

Kennispartners

Travelmedia investeert continu in kennis. Zo kunnen we terugvallen
op een pak inzichten, cases, onderzoeken en statistieken van onze drie
kennispartners. Goed voor ons, goed voor onze klanten!