The Travelmedia New Year Resolutions

Een nieuw jaar, nieuwe voornemens... ook bij Travelmedia. We hebben natuurlijk een duidelijk zicht op waar we als organisatie naartoe willen in 2020, maar hoe zit het met de (professionele) voornemens van elk van ons?

Laure - online marketeer: In 2020 wil ik mijn skills verder ontwikkelen. Opleidingen en opvolgen van trends binnen en buiten de sector zijn een stap in de goede richting. Tips? Stuur ze haar dan zeker door!

Marlies - sales: omdat targets halen geen 'nieuw' voornemen kan zijn en omdat sales veel meer is dan dat, wil ik in 2020 nog meer inzetten op relationship building en inzetten op samenwerken in plaats van louter 'in opdracht van' werken.

Céline - online marketeer: 2020 wordt het jaar dat ik me meer ga bezighouden met onze eigen media. Hoe halen we meer verkeer uit onze media en hoe kunnen we voor onze klanten meer bereik gaan creëren? Kortom, van onze eigen media nog sterkere merken maken. 

Jens - content creator: in 2020 wil ik het vijfjarig bestaan van Goodbye vieren door ons magazine verder uit te bouwen tot dé reisinspirator in Vlaanderen, zowel on- als offline. 

Rini - senior online marketeer: Ik schaar me in 2020 achter het merk Goodbye en Goodbye.be. In het jaar dat het magazine haar vijfjarige bestaan viert, wil ik extra stappen zetten om Goodbye.be nog te laten groeien. 

En de voornemes van general manager Frederik? Die blijken, geheel toevallig trouwens, alles hierboven mooi samen te vatten. 

"In 2020 wil ik dat we ons met Travelmedia engageren om verder sterke partnerships in de sector uit te bouwen. Samenwerken om meer én beter te kunnen presteren, samen creatieve en converterende campagnes realiseren, samen onze doelen nastreven, samen van Goodbye een sterk reismerk maken. In 2020 wil ik dichter bij onze klanten staan dan ooit tevoren: door veel persoonlijk overleg, maar uiteraard ook door zelf actief netwerkmomenten te organiseren, zoals ons Travelmedia Congres en onze Travelmedia Masterclasses."

02 jan. 2020