Toerisme Vlaanderen kleurt buiten de lijntjes

Toerisme Vlaanderen trok de voorbije jaren steeds vaker de aandacht met creatieve 'out of the box'-campagnes om Vlaanderen in het buitenland te promoten. Zo ook nu weer. In 2020 staat alles in het teken van Van Eyck. 

"Kernboodschap is dat iedereen welkom is in Vlaanderen, ongeacht wie je zelf graag ziet. Om die boodschap kracht bij te zetten vervangen we de zijpanelen van het wereldberoemde schilderij 'De aanbidding van het Lam Gods' van de gebroeders Van Eyck door foto's van echte koppels. Iedereen kan meedoen door eigen foto's op te laden en zo mee te figuren in de opmerkelijke campagnefilm." 

Een campagne die zowel wenkbrauwen zal doen fronsen als positieve emotie zal opwekken. Het is niet voor niets dat Marketing Directeur Elke Dens finalist is voor de award 'Marketeer van het Jaar' van BAM - Belgian Association of Marketing. 

02 dec. 2019