Je kent Travelmedia, maar weet eigenlijk niet goed wat wij allemaal doen? Geen zorgen. Bij Travelmedie doen we namelijk heel wat. We maken een magazine, voeren grote awareness campagnes, doen aan leadgeneratie, organiseren masterclasses, voeren SEA campagnes, beheren premium reiswebsites, organiseren het Travelmedia Congres, ...

Vanaf vandaag stellen we jullie graag de eerste van de Travelmedia Cases voor. Via de Travelmedia Cases willen we op frequente basis leuke en interessante cases met jullie te delen. Cases die jullie een beter idee zullen geven over Travelmedia en wat wij voor reisorganisaties en dus ook voor jullie kunnen betekenen. 

EXPEDITIE SCHELDELAND • HET CONCEPT

Zes bloggers, de Scheldeland-expeditieleden, trekken er gedurende twee jaar op uit in Scheldeland. Ze ontdekken en beleven de regio met als doel duidelijk te maken dat je niet altijd naar het buitenland moet reizen om unieke ervaringen te beleven.

DE ZES BLOGGERS

We werken samen met zes bloggers met een passie voor travel. Bewust kiezen we ervoor om een langetermijnsamenwerking op te bouwen. Dat doen we door de expeditieleden meerdere keren op pad te sturen. De ene keer doen ze dat op eigen houtje, de andere keer sturen we een videoteam en fotograaf mee. Content is key en daar voorzien we graag de nodige ondersteuning voor.

EXPEDITIESCHELDELAND.BE ALS CENTRALE HUB

De landingspagina expeditiescheldeland.be is het verzamelpunt voor de content die door de expeditieleden gecreëerd wordt. Van hieruit linken we door naar de inspiratiepagina’s op scheldeland.be. Per activiteit is er een inspiratiepagina gebouwd waarop het verhaal van de blogger en de praktische info te vinden is.

MEDIA

De kracht van deze campagne zit hem onder andere in de draagkracht van de kanalen van de bloggers. Op die manier proberen we een nieuw publiek aan te spreken en warm te maken om richting Scheldeland te trekken. Ter ondersteuning voorzien we organisch bereik via de social media, website en nieuwsbrief van Scheldeland. Als laatste zetten we in op Facebook Advertising. Startend met met een teaservideo om de nieuwsgierigheid te wekken, daarna de portretvideo’s waarin de bloggers zichzelf voorstellen, en als laatste pushen we de verhalen zelf.

                                       

 

 

Benieuwd naar het avontuur van de expeditieleden, de video's en hun verhalen? Alles is te volgen via expeditiescheldeland.be!

Volg ook onze berichten op Facebook en Instagram om meer over deze case en toekomstige cases te weten te komen.